"מגמתי ומעוות": על מה הזדעק הפרשן ישי כהן?

    מערכת האתר 1 Comment on "מגמתי ומעוות": על מה הזדעק הפרשן ישי כהן?
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לוויכוח היצרי והנוקב:

    מני גרא שוורץ על פרשיית הכספים שמערבת את בני משפחת דרעי: "זו לא פרשה של עיתון "דה מרקר", זה פרסום. אני יודע לקרוא כתבה, בוודאי של גור מגידו, כל אדם שיש לו עסק קטן בישראל מגלגל סכומים כאלו. זו שערוריה שנכנסים לחיים הפרטיים של אדם – גם אם הוא קרוב לנציגי ציבור"

    פרשן ואיש 'כיכר השבת' ישי כהן: "כתיבת המאמר ביתד נאמן תואמה עם גדולי ישראל. ההחלטה גם ב-ג וגם בש"ס, עובדתית מתנגדים. אבל אני נדהם מהאופי של המאמר שחושב שהוא נותן אישור לאנשים אם הם נחשבים חרדים או לא"

    מני גרא שוורץ: "יתד נאמן שהוקם עבור אברכי הכוללים והישיבות, מייצג את עולם התורה והאברכים. אבל יש עשרות אלפים שאינם כאלו. ישי כהן מקדם מגמה כאילו הציבור החרדי נגד". ישי כהן משיב לגרא שוורץ: "מתי טענתי שלא? מי הם בכלל יתד נאמן שקובעים מי הוא חרדי. ההתפרצות והביקורת של שוורץ מכוערת. לא כתבתי מילה נגד הרפורמה, כתבתי שמארגני ההפגנה פנו לגדולי ישראל – שסירבו לקרוא לצאת להפגנה"

    מני גרא שוורץ לא הרפה והסביר את טענתו נגד כהן: "אני קורא טקסט שכתב ישי כהן: 'יתד נאמן במאמר נגד יציאת חרדים להפגנת המיליון'. כהן בתגובה: "מני גרא הקריא ציוץ בצורה מעוותת ומגמתית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יתד נאמן מייצג רק חלק מעולם התורה והישיבות.

      אין ספק שיתד נאמן ממש לא מוסמך לקבוע מיהו חרדי.